رستوران هاي كيش

۱۰ بازديد ۰ نظر

رستوران پنگوئن كيش

رستوران پنگوئن كيش در نزديكي پارك آبشار و در كنار مجسمه پنگوئن در جزيره زيباي كيش قرار دارد. در رستوران پنگوئن كيش انواع غذاهاي ايراني با قيمت مناسب سرو مي شود به همين دليل اين رستوران توجه مسافران تور كيش را به خود جلب كرده است.

pangoan.jpg

جهت رزرو و اطلاعات بيشتر از تور كيشبا شماره 88178815-021 تماس حاصل نماييد.

 

رستوران نهنگ سفيد كيش

NahangSefid.jpg

رستوران نهنگ سفيد كيش انواع غذا‌هاي ايراني و دريايي را با كيفيت عالي به مسافران تور كيش ارائه مي كند. پذيرايي با محصولات دريايي به دليل تنوع صيد در آب هاي اطراف جزيره كيش در بيشتر رستوران ها انتخاب اول مسافران كيش است. در جزيره كيش رستوران ها در دو نوع متفاوت وجود دارد يكي رستوران هاي همراه با موزيك زنده و ديگري رستورانهاي معمولي است. مسافران تور كيش مي توانند از اين رستوران لذت ببرند.

رستوران آسيا كلاسيك كيش

asia.jpg

رستوران آسيا كلاسيك كيش از بهترين رستوران هاي جزيره زيباي كيش مي باشد و در اين رستوران گونه ها غذاهاي  ايراني، فرنگي و دريايي را با كيفيت عالي به مسافران تور كيش ارائه مي دهند. البته قيمت غذا در بسياري از رستورانهاي كيش به نسبت ساير انواع آن در سرزمين اصلي به نسبت بالا است.

در جزيره كيش رستوران ها در دو گونه متفاوت وجود دارد يكي رستوران هاي همراه با موزيك زنده و ديگري رستورانهاي معمولي. بها غذا در رستورانهاي با موزيك زنده با توجه به كيفيت گروه موسيقي و اجراي آن متفاوت بوده و حداقل ۴ برابر رستورانهايي است كه تنها سرو غذا دارند. مسافران تور كيش ميتوانند با رفتن به اين رستوران زيبا از بهترين غذا ها و بهترين محيط لذت ببرند.

آدرس: كيش، فاز يك مجتمع بوستان 

رستوران آب و برق كيش

abobargh.jpg

رستوران آب و برق كيش در كنار محوطه شركت آب و برق قرار گرفته است كه انواع غذاهاي سنتي و فرنگي را براي مسافران تور كيش سرو مي كند. كاركنان اين رستوران بسيار مودب و ميهمان پذير مي باشند. مسافران تور كيش مي توانند لحظات خوشي را در اين رستوران سپري كنند.

abobargh1.jpg

 

رستوران سورنا كيش

sorena_1.jpg

اين رستوران در فاز 2 شهرك صدف ، بازارچه گلستان با ظرفيت 70 نفر آماده پذيرايي از مسافران تور كيش ميباشد.رستوران سورنا انواع غذاهاي ايراني براي مسافران كيش سرو مي كند، منو غذاي اين رستوران غذاهاي ايراني كه باب ميل مسافران تور كيش است.اين رستوران زيبا نظر مسافران تور كيش را به خود جلب مي كند.

مطالب مرتبط:

تور كيش تابستان 96 

تور كيش تير 96 

تور كيش مرداد 96 

تور كيش شهريور 96

تور كيش پاييز 96 

تور كيش مهر 96 

تور كيش آبان 96

تور كيش آذر 96 

تور كيش نوروز 97 

تور كيش از شيراز

تور كيش از اصفهان

تور كيش از تبريز

تور كيش از مشهد

تور كيش از كرمانشاه

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.