جاذبه هاي گردشگري كيش

۹ بازديد ۰ نظر

مكان هاي ديدني كيش

مكان هاي تاريخي كيش

حريره، پاياب و كاريز از جاذبه هاي تاريخي است.حريره يك شهر ويرانه است كه مربوط به دوران قياصره كه نام آن برگرفته از نام بانوي كه ملكه آن شهر بوده است.بخشي از كاخ كه مربوط به بانو حريره بود بازسازي شده است.مهمترين ابنيه كشف شده در اين مجموعه عمارت اعياني، حمام، آب انبار، قنات و بقايا مسجد جامع حريره مي باشند.

 

مكان هاي گردشگري كيش

جزيره كيش به دليل ماهيت گردشگري خود طي سال هاي اخير مورد توجه گردشگران تور كيش قرار گرفته است.علاوه بر آثار تاريخي، پارك هاي ساحلي و تفريحي پارك آبي اوشن، پارك هنر، پارك ساحل مرجاني، ساحل ماسه اي – مرجاني، باغ وحش، آكواريوم، باغ پرندگان كيش، دلفيناريوم، شهر زيرزميني كاريز، كلبه هور، كشتي هاي تفريحي، كشتي يوناني ( در سال 1345نزديك روستاي باغو به گل نشست) از جاذبه هاي ديگر تور كيش مي باشد.امكانات سواركاري، پيست دوچرخه سواري، كارتينگ، جت اسكي، پاراسل و ...از ديگر امكانات كيش است كه در اختيار گردشگران تور كيش قرار مي دهد.

جزيره كيش به عنوان 4مين مقصد گردشگري در جنوب غرب آسيا از سوي سازمان گردشگري اعلام شده است. وجود مكان هاي گردشگري تفريحي و فضاهاي زيبا جزيره كيش بوده و چشم‌انداز بسيار زيباي درياي هرمز علت اين امراست.

 

 

 

جاذبه هاي گردشگري كيش

كيش يك جزيره كوچك است اما داراي جاذبه هاي توريستي متعدد است.كشتي يوناني سر به سر از يك محموله كشتي بخار Koula F در سال 1934 در يك ساحل در جنوب غربي جزيره كيش قرار گرفته است. او در اصل يك كشتي انگليسي امپراطوري لوله در اسكاتلند ساخته شده است.اين كشتي در سال 1966 به گل نشسته و همه تلاش ها براي نجات اين كشتي به شكست مواجه شده است. هنگامي كه خدمه Koula F او را رها كرده و به آتش كشيده شده است و آنچه از آن باقي مانده هالك فولاد است.يكي ديگر از جاذبه هاي گردشگري قنات زيرزميني يل شهر زيرزميني نيز ناميده مي شود كه تا حدي براي گردشگران باز است. اين موضوع مربوط به 1000 سال پيش براي حمل و نقل و تامين آب در سراسر بخش هاي مختلف اين جزيره زيبا ساخته شده است. جاذبه هاي ديگر سواحل زيبا كيش كه در بندان چشم با رنگ مايل به آبي و خط ساحلي طولاني كه بسياري از گردشگران تور كيش در فصل زمستان مي باشد. آب ساحل بسيار روشن است و ماهي ها قابل ديدن مي باشد و در تمام طول سال در دريا مي توان شنا كرد.

 

مطالب مرتبط:

تور كيش تابستان 96 

تور كيش تير 96 

تور كيش مرداد 96 

تور كيش شهريور 96

تور كيش پاييز 96 

تور كيش مهر 96 

تور كيش آبان 96

تور كيش آذر 96 

تور كيش نوروز 97 

تور كيش از شيراز

تور كيش از اصفهان

تور كيش از تبريز

تور كيش از مشهد

تور كيش از كرمانشاه

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.