جاذبه هاي گردشگري آنتاليا تركيه

۹ بازديد ۰ نظر

آكواريم آنتاليا :

آكواريوم آنتاليا در سال 2012 در زميني به مساحت 3 هكتار به بهره برداري رسيد و يكي از بزرگترين آكواريوم هاي جهان مي باشد. هدف كساني كه اين آكواريوم را ساختند برقراري هارموني بين محيط و جانوران دريايي و آبزي و دريا بوده است. ورودي در طبقه همكف آن قرار گرفته است.هنگامي كه وارد مي شويد بوفه و دفاتر اداري را مشاهده مي كنيد اما كمي جلوتر كه برويد به يك تونل بسيار زيبا و جذاب مي رسيد. اين تونل داراي 131 متر طول و 3 متر عمق مي باشد كه هر يك از آن ها داراي طراحي منحصر به فرد خود مي باشند. اين آكواريوم در مركز شهر توريستي آنتاليا و در بين دو مركز خريد ميگروس و ميني سيتي قرار گرفته شده است . مسافران آنتاليا به راحتي مي توانند از اين آكواريوم ديدن نمايند . 

_آنتاليا.jpg

_آنتاليا4.jpg

_آنتاليا_2.jpg

چيمايرا آنتاليا

 اين سايت در 8 كيلومتري اليمپوس قرار دارد.پس از يك ساعت پياده روي از اليمپوس به يك شيب تنگ و ناهموار كه از بستر رودخانه رد ميشويم و وارد يك محيط طبيعي منحصر به فرد ميشويم.از آنجا كه شعله هاي آبي رنگ درخشان از سنگ در پايين كوه ازرشته كوه هاي توروس در حدود 250 متري از سطح دريا قرار دارد.براي درك واقعي اثرات چيمايرا بهترين زمان براي بازديد از اين محل شب است.در طول ساعت تاريكي، اثر آن تقريبا آتش بازي قابل توجه است.تجزيه و تحليل ها كاز متان خارج شده از اين سطح را نشان مي دهند.در دوران باستان شعله هاي آتش بسيار ديدني و جذاب بودند اما امروزه با استفاده از جو يكي از آتش هاي مختلف است كه نياز به رسيدگي ندارد.بازديد اين آتش درمحيط اردوگاه زيبا است.چميرا نامش را ازافسانه بلروفون برگرفته. از لسيايي كينگ، بلروفون فرستاده شده به كشتن هيولا آتش تنفس، بخشي شير، مار و بز، كه توسط دو موجودات عالم اموات ايجاد شد.او موفقيت خود را براي فرض بلروفون كه با سوار بر اسب بالدار تا به كوه المپ برسد.منطقي ترين دليل براي شعله هاي آتش از ديد واقع بينانه اي است كه گازهاي طبيعي از زمين تراوش مي شود. اگر چه دانشمندان هنوز قادر به كشف تركيبات از گاز هستند.چيمايرا يكي ديگر از شهرستان ليكيا بوده است. خرابه نزديك شعله هاي آتش بيشتر از دوره بيزانس كه شامل خانه ها و كليساها مي باشد.گردشگران تور آنتاليا مي توانند از اين مكان بازديد كنند.

آسپندوس آنتاليا

آسپندوس در قرن 2 و 3 ميلادي بسيار رونق گرفت يكي از جاذبه هاي گردشگري شهر آنتاليا است كه اين شهر تاريخي در ۴۰ كيلومتري آنتاليا واقع شده با تئاتر باستاني خود يكي از اقامتگاه هاي تاريخي تركيه محسوب مي شود. آمفي تئاتر آسپندوس يكي از مشهورترين تئاترهاي روباز دنيا محسوب مي شود و جايگاه آسپندوس بعنوان مهمترين شهر مي باشد. تئاتر آسپندوس كه داراي يك دورنماي بسيار عالي بوده و بدون تخريب تا به امروز باقي مانده است در حال حاضر محل برگزاري جشنواره هاي مهم هنري مي باشد.

جهت رزرو و خريد تور آنتاليا و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد. 

 

 ساكليكنت آنتاليا

ساكليكنت آنتاليا : 

ساكليكنت يكي از جذاب ترين مناطق طبيعي و تفريحي شهر توريستي آنتاليا مي باشد. ساكليكنت در ارتفاع 185 متري و در 45 كيلومتري شمال غربي آنتاليا در امتداد رشته كوه هاي بيداغ قرار گرفته است . گردشگران عزيز آنتاليا كه به قصد تفريح به اين شهر سفر مي كنند قطعا سري هم به منطقه ساكليكنت بزنند چون جاذبه هاي تفريحي گردشي فراواني دارند كه بهترين آن اسكي است كه توجه گردشگران را به سوي خود جلب مي كند.بهترين زمان براي رفتن به اسكي در ساكليكنت بين ماه هاي نوامبر تا مي است. شايد برايتان جالب باشد كه بدانيد شما مي توانيد صبح زود به اسكي بپردازيد و بعدازظهر در درياي نيلگون مديترانه شنا كنيد و لذت ببريد و اگر مي خواهيد تفريح زمستاني داشته باشيد در ماه هاي سپتامبر تا آوريل به اين منطقه بيايد. در منطقه ساكليكنت دو تله كابين , رستوران , كافي شاپ , كلبه هاي چوبي زيبا , هتل , بازار , مغازه و... وجو دارد و همين امر باعث افزايش رفاه گردشگران تورآنتاليا شده است.

 

_آنتاليا_4.jpg

_آنتاليا.jpg

_آنتاليا_2.jpg

_آنتاليا_3.jpg

برج ساعت آنتاليا

برج ساعت آنتاليا

برج ساعت آنتاليا يكي ار جاذبه هاي گردشگري آنتاليا است كه به محض ورود به شهر قديمي آنتاليا آن را مشاهده مي كنيد. در قديم  80 برج در اين شهر وجود داشت كه فقط برج ساعت از بين آنها باقي مانده است.برج ساعت 2 طبقه است كه طبقه دوم آن نقشه آن دايره اي شكل است و طبقه اول آن مربع شكل مي باشد. باستان‌شناسان هنوز دقيقا نمي‌دانند كه كاربرد برج ساعت در قديم چه بوده اما معتقدند كه به عنوان فانوس دريايي يا مقبره ساخته شده و قدمتش به قرن دوم پيش از ميلاد مسيح مي‌رسد. برج ساعت در ميدان كاله كاپيسي بعنوان صلابت و پايداري جاي خود در اين شهر است.دانستن زمان براي مردم خيلي مهم است براي همين است كه در خيلي از شهرهاي جهان برج ساعت  بعنوان يكي از چاذبه هاي گردشگري حساب مي شود.در نزديكي اين برج وجود پارك هايي مثل كاراعلي اوغلو و آتاتورك با آن گل هاي زيبايش و منظره هاي فوق العاده از شهر با كوه هاي بلند در كنار اين بناهاي با ارزش قرار گرفته است.نماي شب اين برج ساعت بسيار زيبا است.برج ساعت يكي از مناطق ديدني آنتاليا است و شما گردشگران تور آنتاليا مي توانيد خاطره خوشي را ذهن خود حك كنيد.

مطالب مرتبط:

  تور آنتاليا پاييز 96

تور آنتاليا آبان 96  

تور آنتاليا آذر 96 

تور آنتاليا زمستان 96

تور آنتاليا دي 96

تور آنتاليا بهمن 96

تور آنتاليا اسفند 96

تور آنتاليا نوروز 97  

تور آنتاليا از شيراز

تور آنتاليا از اصفهان

تور آنتاليا از مشهد

تور آنتاليا از كرمانشاه

تور آنتاليا از تبريز

قيمت تور آنتاليا 

تور ارزان آنتاليا  

لحظه آخري تور آنتاليا

بهترين قيمت تور آنتاليا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.