جاذبه هاي گردشگري دبي

۹ بازديد ۰ نظر

دلفين بي دبي

dolfin.jpg

دلفين بي دبي كه در اتلانتيس پالم دبي قرار دارد كه بزرگترين مركز نگهداري و نمايش دلفين در دنيا است و جز محبوب ترين ديدني هاي دبي است.در اين مجموعه تفريحات با همه نوع گروه سني وجود دارد.مي‌توانيد در آب‌هاي كم‌عمق برويدكنار دلفين‌ها بايستيد، بغلشان كنيد، كنارشان شنا و غواصي كنيد و يك عكس يادگاري بگيريد. دلفين‌ها حيوانات مهرباني هستند و همراه مربي مي‌توانيد حسابي كنارشان خوش بگذرانيد.مسافران تور دبي مي توانند از اين مكان بازديد كنند.

 

سافاري بياباني دبي

safari.jpg

سافاري بياباني دبي دربيابان‌هاي حفاظت‌شده‌اي قرار دارد كه شامل تپه‌هاي كويري و شني با انواع گونه‌هاي گياهي، پرندگان، خزندگان و پستانداراني مثل غزال عربي مي باشد و يكي از مناطق گردشگري تور دبي نوروز 96 است.براي ديدن اين مكان، تورهايي وجود دارد تا گردشگران به طبيعت آسيبي نزند. اما اگر دنبال هيجان هستيد و ديدن طبيعت به تنهايي راضيتان نمي‌كند، بايد از تورهاي متنوعي استفاده كنيد كه شما را همراه يك راننده و ماشين شاسي بلند به دل بيابان مي‌فرستند تا لذت رانندگي در شن و بالا و پايين رفتن از تپه‌ها را از نزديك تجربه كنيد. اين تورها در سه زمان صبح، عصر و نيمه شب برگزار مي‌شوند. در اين تورها ماشين شما را جلوي در هتل سوار مي‌كند و به دل صحرا مي‌برد. تازه مي‌توانيد براي هيجان بيشتر بخشي از مسير را خودتان رانندگي كنيد. شترسواري در صحرا، اسكي روي شن، عكسبردار از غروب خورشيد،رقص، آرايش با حنا، ATV سواريو خوردن ناهار يا شام هم بخشي از جاذبه‌هاي اين تورها است. گردشگران تور دبي نوروز 96 مي توانند از اين منطقه زيبا لذت ببرند.

safari1.jpg

جهت رزرو تور دبي نوروز 96 و اطلاعات بيشتر از با شماره 41954 -021 تماس حاصل نماييد.

پارك آبي وايلد وادي دبي

vaild.jpg

پارك آبي وايلد وادي دبي پيشرفته ترين پارك آبي دنيا و يكي از محبوب ترين جاذبه هاي گردشگري دبي است كه بين هتل برج العرب و هتل ساحلي جميرا قرار گرفته است.اين پارك  امكان سرد و گرم كردن آب در فصل‌هاي مختلف، داشتن سرسره‌هاي زياد، دو ماشين موج‌ سواري مصنوعي و بزرگ‌ترين و بلندترين سرسره‌ آبي جهان در خارج از آمريكا مردم را از هر سن و سالي به خود جذب مي‌كند. جلوي در ورودي، آبشاري ۱۸ متري هست كه هر ده دقيقه آب را با فشار زياد به بيرون پرتاب مي‌كند. علاوه بر اين‌ها، محل ويژه‌اي براي بچه‌ها، بزرگترين استخر موج‌دار خاورميانه كه موج‌هايي با ارتفاع ۱.۵ متر در ۵ شكل مختلف ايجاد مي‌كند، رودخانه‌اي به طول ۳۶۰ متر كه مي‌توانيد با تويوپ‌هاي مخصوصي روي آن شناور باشيد و همچنين سرسره‌هاي خانوادگي بخشي از امكانات پارك وايلد وادي كه در اختيار گردشگران تور دبي نوروز 96 قرار مي دهد. 

آكواريوم دبي

akvariom.jpg

آكواريوم دبي يك آكواريوم عظيمي به طول 51 متر، با عمق 20 متر و با ارتفاع 11 متر با مخزني به ظرفيت 10 ميليون ليتر در طبقه همكف دبي مال و بزرگترين آكواريوم دنياست.در اين آكواريوم هزاران جانور دريايي، كوسه، سفره ماهي باعث شده كه آكواريوم دبيبعنوان بهترين آكواريوم شناخته شود. قسمت از اين آكواريوم از دبي مال مي توان بازديد كرد و شما گردشگران تور دبي مي توانيد به كمك غواصان وارد آكواريوم شويد و در كنار جانوران دريايي يكي از بهترين تجربه هاي زندگيتان را داشته باشيد.

akvariom1.jpg

 براي خريد رزرو تور دبي با شماره 41954 - 021 تماس حاصل فرماييد.

باغ معجزه دبي

Miracle-Garden-Dubai-1.jpg

باغ معجزه دبي يكي از زيباترين باغ هاي گردشگري دنيا است كه در زميني به مساحت 72000 متر قرار دارد. به طور متفاوت دردبي بنا شده است. انواع گل ها در طرح و رنگ مختلف با مهندسي زيبا در اين باغ قرار داده شده اند. تنوع رنگ ها در اين باغ بسيار زياد است به طوري كه نمي توان گفت با وجود ۴۵ ميليون گل، چه رنگ هايي در كنار هم ايجاد شده اند و محيط را زيبا تر كرده اند. اين محل داراي سرويس بهداشتي، كافه و نماز خانه نيز مي باشد. مسافران تور دبي مي توانند از اين مكان زيبا بازديد كنند و لحظات خوشي را در آن سپري كنند.

baghmojezeh.jpg

 

مطالب مرتبط:                      

تور دبي تابستان 96

تور دبي تير 96

تور دبي مرداد 96 

تور دبي شهريور 96 

تور دبي پاييز 96

تور دبي مهر 96

تور دبي آبان 96 

تور دبي آذر 96 

 تور دبي نوروز 97 

تور دبي از شيراز

تور دبي از تبريز

تور دبي از اصفهان

تور دبي از كرمانشاه

 تور دبي از مشهد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.