جاذبه هاي گردشگري دبي

۸ بازديد ۰ نظر

آكواريوم دبي

آكواريوم دبي يك آكواريوم عظيمي به طول 51 متر، با عمق 20 متر و با ارتفاع 11 متر با مخزني به ظرفيت 10 ميليون ليتر در طبقه همكف دبي مال و بزرگترين آكواريوم دنياست.در اين آكواريوم هزاران جانور دريايي، كوسه، سفره ماهي باعث شده كه آكواريوم دبيبعنوان بهترين آكواريوم شناخته شود. قسمت از اين آكواريوم از دبي مال مي توان بازديد كرد و شما گردشگران تور دبي مي توانيد به كمك غواصان وارد آكواريوم شويد و در كنار جانوران دريايي يكي از بهترين تجربه هاي زندگيتان را داشته باشيد.

 براي خريد رزرو تور دبي با شماره 41954 - 021 تماس حاصل فرماييد.

آب نماي دبي

يكي از معروف ترين جاذبه هاي گردشگري دبي آب نماي بسيار بزرگ برج خليفه است. اين آب نماي دبي با پخش موزيك تغيير شكل مي دهد و با نورهاي جالبي شروع به فوران مي كند. هميشه براي مشاهده از آب نما در اين محل گردشگران تور دبي را مشاهده مي كنيد كه از نقاط دور و نزديك آمده اند تا از اين مكان ديدني بازديد كنند. اين آب نما در هر ثانيه ۸۳ هزار ليتر آب را در فضا منتشر مي كند. در همين لحظه برخي ربات ها نيز به كار گرفته شده اند كه آب ها را تغيير شكل مي دهند و نظر گردشگران تور دبي را به خود جلب مي كند. منطقه اي كه اين آب نما بكار گرفته شده در درياچه مصنوعي برج خليفه در مسافتي به ميزان ۳۰ هكتار مي باشد.اين آب نما داراي ۶۶۰۰ چراغ است كه با هزينه ۲۱۸ ميليون دلار آمريكا بنا شده است.

ش

اسكله ابرا دبي

جزيره نخل دبي

پالم‌ جميرا‌ دبي كه يكي از مناطق ديدني دبي ميباشد به شكل يك درخت نخل است كه از يك تنه ، يك تاج با 17 ساقبرگ‌ و يك جزيره هلالي پيرامون كه به شكل يك موج شكن 11 كيلومتري است. مساحت ايم جزيره بيشتر از 800 زمين فوتبال است. تاج با يك پل 300 متري به منطقه اصلي متصل مي‌شود و هلال با يك تونل‌ زير دريا به بالاي نخل وصل مي‌گردد. اين جزيره به عنوان‌ "هشتمين عجايب جهان"‌ شناخته شده استپالم‌ جميرا‌ يكي ديگر از مكانهاي ديدني دبي است.گردشگران تور دبي مي توانند از اين مكان زيبا ديدن كنند.

مطالب مرتبط:                      

تور دبي تابستان 96

تور دبي تير 96

تور دبي مرداد 96 

تور دبي شهريور 96 

تور دبي از شيراز

تور دبي از تبريز

تور دبي از اصفهان

تور دبي از كرمانشاه

 

 تور دبي از مشهد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.