گردشگري علمي، پتانسيلي كه در جزيره كيش در حال توسعه است

۸ بازديد ۰ نظر

به گزارش روابط عمومي و اموربين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، وجود امكانات مناسب براي برگزاري نمايشگاهها و همايش هاي ملي و بين المللي در جزيره كيش باعث شده است گردشگري علمي تور كيش به يكي از پتانسيل هاي اين جزيره تبديل شود.

هواي پاك، معماري مدرن شهري، امكانات خوب اقامتي و پذيرايي، تفريحات ورزشي ودريايي، معافيت هاي گمركي، دسترسي آسان و جاذبه هاي طبيعي و تاريخي از ديگر پتانسيل هاي جزيره كيش براي ميزباني از همايش ها و نمايشگاههاي بين المللي است.

همچنين ورود گردشگران خارجي بهترين قيمت تور كيش و ايرانيان مقيم كشورهاي خارجي بدون دريافت ويزا به جزيره كيش مزيتي است كه بسياري از برگزار كنندگان را ترغيب مي كند همايش ها و نمايشگاهها ي خود را درجزيره كيش برگزار كنند.

با توجه به شرايط اقليمي جزيره كيش كه در8 ماه از سال داراي آب و هواي معتدل و بهاري است بخش عمده همايش ها و نمايشگاهها در نيمه دوم سال در جزيره كيش برگزار مي شود.

در نيمه نخست سال جاري جزيره كيش ميزبان دو نمايشگاه عطرياس و يازدهمين نمايشگاه بين المللي عمران و صنعت ساختمان بود  و 15 نمايشگاه ملي و بين المللي نيز در نيمه دوم سال برگزار مي شود كه نمايشگاه بين المللي فرصت هاي سرمايه گذاري، بورس، بانك و بيمه، نمايشگاه بين المللي انرژي، نمايشگاه بين المللي صنايع دريايي و دريانوردي و نمايشگاه بين المللي گردشگري، هتلداري و صنايع وابسته از جمله مهمترين نمايشگاههايي است كه تاپايان سال دركيش برپا مي شود.

همچنين 70 همايش، نشست و دوره آموزشي در نيمه نخست امسال در مركز بين المللي همايش هاي كيش برگزار شده است و 12 همايش و نشست ديگر نيز در نيمه دوم سال جاري در اين مركز برگزار مي شود.

همايش هاي تدكس و صنعت آهن وفولاد از مهمترين برنامه هاي برگزار شده در نيمه نخست سال بوده و همايش هاي اقتصاد ايران در پسا تحريم، فرصت هاي سرمايه گذاري، انرژي و نانو ساختارها برخي از همايش هاي جزيره كيش در نيمه دوم سال جاري هستند كه با حضور متخصصان و مسئولان ملي و بين المللي در حوزه هاي مربوطه برگزار مي شود.

گفتني است برگزاري نمايشگاهها و همايش هاي بين المللي به ميزباني جزيره كيش فرصت ارزشمندي براي معرفي ظرفيت هاي سرمايه گذاري در اين منطقه آزاد است كه با برنامه ريزيهاي انجام شده در سازمان منطقه آزاد كيش با ارائه بسته هاي اقتصادي وگردشگري و برپايي تورهاي بازديدي از امكانات اين منطقه آزاد از حضور شركت كنندگان خارجينرخ ويژه تور كيش به عنوان فرصتي ارزشمند براي توسعه اقتصادي كيش استفاده مي شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.