برخورده با فساده هاي عده اي در جزيره كيش

۸ بازديد ۰ نظر

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، نماينده ملت اردبيل در انجمن شوراي اسلامي طي گفتگو با گزارشگر ناطقان ضمن اشاره به آهنگ دولت يازدهم در انظباط بخشي به فضاي اقتصادي مملكت گفت: متاسفانه در ماضي پكيش سايه تحريم بستري شكل گرفته بود الي بعضي براي خودشان دكاني مفتوح كنند و با طريق هاي ناپاك خون ملت را بمكند ولي با عنايت الهي، پشتيباني و هدايت رهبري و كوشش تور كيش ديپلماتهاي كشورمان ماجراي هسته اي به آخر الامر نكويي رسيده است و با تفريق فشارهاي اقتصادي، كركره دكان كاسبان تحريم پائين كشيده شد.
اين عضو كميسيون صنايع انجمن شوراي اسلامي پيوسته داد: ما خصوصا در اواخر دولت قبل، شاهد يكتا لجام گستيختگي و نارسايي عظيم در پهنه صنعت و اقتصاد بوديم كه ناشي از رويكرد پوپوليستي و غيرعقلاني دولتمردان وقت بود.
كمال الكيش پيرموذن پيروزي روحاني در گزيدمان 92 را نشان دانستن بيچارگي جامعه براي روكاري آمدن منطق و ميانه روي در عرصه مديريت كشور دانست و گفت: در كمال تعجب شاهديم احمدي نژاد بجاي پاسخگويي در قبال جرائم معاونين محبوس اش و پديده هايي همچون بابك زنجاني و مه آفريد، از دستيار نخست دولت جديد گلايه مي كند.
نماينده ملت اردبيل با اشاره به حساسيت دولت يازدهم بر ملاك تعهد و تخصص، به ويژه در بين مديران اقتصادي گفت: براي مثال در ماضي گواه تخلفات و تاراج هاي محيرالعقولي در آزادگاه ها بوديم، كه امروز با قرار گرفتن مديران پاكدست و صاحبنظر در اين پهنه شاهد شكوفايي در آزادگاه ها هستيم.
پيرموذن پيوستگي داد: بهترين قيمت تور كيش با آمدن دولت راهكار و اميد سفره چپاولگران خصوصا از كيش و قشم جمع شد، و بي گمان تصادف با تباهي عده اي را مشابه گرگ مجروح كرده است.
اين چهره جنجالي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به پروانه 8ماده اي مقام معظم رهبري در مبارزه با مفاسد اقتصادي گفت: معظم له به احسان راه مبارزه با تباهي را براي همگان ترسيم  نرخ ويژه تور كيش نموده اند و لذا مسئولان براي برخورد با تخلفات بايد مقاوم قدم باشند و در مساوي هتاكي ها و هجمه ها كوتاهي نيايند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.