مراكز خريد مشهد

۸ بازديد ۰ نظر

بازار گوهرشاد مشهد :

1.jpg

بازار گوهرشاد مشهد كه از موقوفات گوهرشاد مي باشد يكي از بازار هاي قديمي مشهد مي باشد . اين بازار به مساحت 2100 متر و در بلوار شهيد صادقي ، بين ميدان راهنمايي و چهارراه ششصد دستگاه شهرمشهد واقع شده است . در اين بازار 84 مغازه در زمينه هاي مختلف لوازم برقي و خانگي، بلور و كريستال، پارچه، عطر و ادكلن، كفش، سيسموني نوزاد، لوازم‌التحرير و گرافيك، خوراك ، پوشاك ، لوازم منزل ، لوازم آرايشي و بهداشتي ، اسباب بازي و غيره فعاليت مي كنند و گردشگران تور مشهد مي توانند كليه مايحتاج خود را از اين بازار تهيه كنند .

 

_شاد2.jpg

_گوهرشاد_مشهد.jpg

بازار رضا مشهد

 

_رضا_2.jpg

 

_رضا_4.jpg

 

بازار رضا مشهد يكي از مهم‌ترين مراكز خريد زائرين و مسافران تور مشهد مي باشد.  اين بازار در فضايي به طول 800 و عرض 30 متر ساخته شده است كه مجموعاً 72000 متر مربع زيربنا دارد. طول بازار در دو دالان ودو طبقه جمعاً 3 كيلومتر مي باشد. در ازاي هر بازار 750 متر است.
همزمان با تخريب اطراف حرم مطهر و بخشي از بازار بزرگ مشهد كه در سال 
۱۳۵۴ انجام گرفت، اين بازار براي جايگزين نمودن كسبه با طرح و نقشه‌اي ملهم از اجزا و عناصر معماري اسلامي بنيان گرديد. ابتداي اين بازار از فلكه بيت‌المقدس آغاز شده و به ميدان ۱۷ شهريور منتهي مي‌شود. 
اين مركز خريد داراي انواع سوغاتي‌هاي مشهد و مايحتاج زائرين از قبيل انگشتر فيروزه، انواع عقيق، عطريات، زعفران، نبات، مهر و سجاده، تسبيح، پوشاك و شيريني‌جات مي‌باشد كه به دليل نزديكي به مجموعه حرم مطهر رضوي مورد اقبال و توجه گردشگران قرار دارد.

 

_رضا_1.jpg

 

_رضا_3.jpg

مجتمع تجاري وصال مشهد :

_تجاري_وصال2.jpg

مجتمع تجاري وصال مشهد در زميني به مساحت  11270 متر مربع و با زيربناي به مساحت حدود 48000 متر مربع و در شش طبقه احداث گرديده. اين مجتمع با داشتن فروشگاهها با برندهاي معتبر، رستوران ها، جذابيت هاي گردشگري (آبنماي موزيكال)و  پاركينگ طبقاتي و همچنين پاركينگ مجزا براي اتومبيل هاي سنگين و آسانسور پانوراما و نمازخانه مي باشد.مجتمع تجاري وصال علاوه بر داشتن 370 واحد تجاري داراي,4 واحد بانك,تالارهاي پذيرايي,رستوران و ساير خدمات رفاهي مورد نياز براي بازديد كنندگان تور مشهدمي باشد.

 

_تجاري_وصال1.jpg

 

_تجاري_وصال4.jpg

_تجاري_وصال5.jpg

برج تجاري آلتون مشهد

_تجاري_5.jpg

برج آلتون مشهد با مالكيت و مديريت يخش خصوصي در زميني به مساحت ۱۷۲۴ متر مربع و با زيربناي ۳۱۰۰۰ متر مربع در ۲۰ طبقه و طي مدت ۳۶ ماه احداث و در تير ماه ۱۳۸۸ افتتاح گرديد.اين مجتمعبا ۸۰ متر ارتفاع يكي از بلندترين و عظيم ترين ساختمان ها ي كشور است كه در يك مجموعه ديدني تجاري، اداري و فضاي قابل توجه پارك خودرو بعنوان بلندترين پاركينگ طبقاتي كشور نظر هر شهروند و زائر و مسافري كه براي تفريح و خريد به خيابان دانشگاه مشهد قدم ميگذارد را بخود جلب مينمايد. ساخت اين برج 36 ماه طول كشيد و نماي خارجي و داخلي آن جزء لوكس ترين برج ها و مراكز خريد كشور بحساب مي آيد.

 

_آلتون_3.jpg

 

_آلتون_4.jpg

_2.jpg

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.